donderdag 10 september 2015

Update September

Hello everybody, ik ga weer terug naar Nederlands want internationale avonturen zijn weer een beetje klaar. Ik ben nog bezig met de laatste mixen af te ronden en dan ga ik een mooie compilatie van m'n tour Spotify op gooien denk ik. Ondertussen heb ik al zoveel niet bericht wat wel gebeurt is, dat vraagt om een montage! Nou die heb ik niet dus hier gewoon een load aan filmpjes:



Close up gaat lekker en heeft twee nieuwe clips van de nummers die we vorige zomer hadden opgenomen. Hier een strandclip met opvallend weinig bikinigirls.



Splendid's The Good Life is uitgekomen en het is een benkert van een plaat geworden (positief).


Andere Koek heeft een van de twee nummers van de Audioworkx sessie tot een OKGO achtige 1take clip gemaakt.

Toen kwam de tour en de hele mikmak, toen was er De Odyssee en daarna was ik gevraagd om t geluid te doen voor de muziek van Hotel DI-RECT, ik weet even niet hoe ik die embed, maar dan moet je maar even hier klikken anders.

Nu ben ik bezig met voet aan wal te krijgen met de band van mijn alter ego Dr Justice & The Smooth Operators. Binnenkort meer daarover. Oke over en uit.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten